السبت 21 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

رواية نوفيلا18 الفصل الخامس بقلم ملكة الروايات

انت في الصفحة 1 من 3 صفحات

موقع أيام نيوز

الجزء الخامس
ماكانش عندى رد غير عيون مفتوحه على وسعها وصوت مش طالع الكلام تاه منى هو ده بجد اللى انا سمعته! بسهوله كده بجد
نزلت خبطت على شقة الشيخ محمد فتحتلى بنته وبعدها دخلت نادتلى عليهجه وحكيتله اللى حصل اتأثر جدآ عشانى وان جوزى بمجرد بقت فيه واحده تانيه فى حياته باعنى انا بس كان رده جميل ومريح
الشيخ محمد افضل حاجه تحصل دلوقتى هى انه يطلقك لانه من اول لحظه ميزها عنك فيها وهو بيشيل ذنوب تقيله اوى احنا مش قد ڠضب ربنا علينا ولو فضلتى على ذمته هيفضل يظلمك ويشيل فى ذنب ظلمك ومش عايزك تزعلى أبدآ من قضاء ربنا واتأكدى انه شايلك الاحسن ومهما إتأخر الأحسن ده هتلاقيه برضو وهتتجازى بيه متيأسيش من رحمة ربنا.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
قولتله بالعكس انا ميأستش لحظه من رحمة ربنا هو اللى يأس وبدأ القنوط يتسلل لقلبه كل يوم اكتر من اللى قبله وعشان كده اتجوز ودلوقتى بيخرجنى من حياته حتى وهو لسه مش ضامن مراته هتخلف وخسرنى على حاجه تستاهل ولا لأ.
الشيخ محمد خلاص سيبى لربنا شأن التصرف فى أمرك انتى وهو واللى ليه حق هياخده وربنا مبينساش حقوق عباده.
هزيت دماغى وطلعت وانا اقوى من الأول دخلت الاوضه واتصلت بيه وقولتله انى جاهزه وهقابله بعد 10 دقايق استغرب وسألنى عن مكانى وقولتله انى اجرت اوضه فى نفس المنطقه وفعلا جهزت ونزلت استنيته وكان قدامى فى اسرع وقت وسألنى سؤال بايخ اوى وكإنه بيخلص ضميره مش اكتر من كده
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
راضي انتى متأكده ان ده اخر قرار مش ممكن تفكرى تانى يانبع وبلاش تضيعى اللى بيننا.
رفعت كتافى وانا بقوله انى خلاص فكرت وده اخر قرار.
هو طبعآ محاولش يسأل ولا يتكلم كلمه زياده قد ايه حاسه انه غريب عنى ماشي جنبى وكإنى لأول مرة اشوفه ماشيه جنب راجل مفيش اى حاجه تربطنى بيه.
غريبه اوى الدنيا دى وغريب اوى الراجل اللى امنته على نفسي وحياتى ومستقبلى 10 سنين بحلوهم ومرهم النهارده بنتعامل زى الاغراب لمجرد انه لقى بديله عنى حلوة وسنها صغير واحتمال كمان تخلفله بس كده !!
باع العشرة وكل اللى بيننا عشان شافها مميزة اكتر منى !
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
وصلنا عند المأذون وخلصنا اجراءات الطلاق وهو باصص فى الارض وجت اللحظه اللى يقول فيه كلمة الطلاق.
باصلى وهو بيحاول يكون شجاع وقالها عادى كده انتى طالق ..
محاولش يشدنى لحضنه وېصرخ ويرفض كل اللى بيحصل ويقول اننا هنفضل مع بعض لحد مانموت مفكرش يسألنى عن كل اللى وجعنى ويقرر يمحي كل ده ويقولى انه كان غلط وفاق من غلطه.
خرجت من عند المأذون بس وقفنى وادانى 5 الاف جنيه هما المؤخر بتوعى خدتهم وقولتله ان دول مش كل حقوقى اللى عنده رد عليا وقالى انه ميقدرش

انت في الصفحة 1 من 3 صفحات