الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

رواية روعة الروعة الجزء الثاني الفصول من الثالث عشر للسادس عشر

انت في الصفحة 1 من 25 صفحات

موقع أيام نيوز

الحلقة 1314
ماهي بانفعال حقيقي عذر اقبح من ذنب يا باشمهندس ازاي تصدق أني ممكن اعمل حاجة زي دي وقتها أنا كنت نايمة و معرفتش الكلام ده غير النهاردة الصبح بالصدفة ورغم بيعك لي مسكتيش ورحت النادي اتخانقت مع ومامي وواجهتها ورجعت البيت بالحالة اللي أنت شوفتها.
حسين بارتباك وأنا هاعرف منين بس أنها كذبت علي.
ماهي بعتاب ده على أساس أنك متجوزني امبارح مش بينا حب وعشرة.
حسين بارتباك بس أنت محاولتيش تتصلي بي نهائي.
نورا بسرعة ملاحظة ارتباك ماهي ما باقولك أني قولت لها تسيبك تعدي الصدمة وبعدين هي قالت لي أنها خاڤت تكلمك والدتها تسمعك كلمة تضايقك وكانت بتتصل بشهاب تتطمن عليك كل يوم لغاية ما اتفاجأت أنك بتسأل على ابنك بس زي ما والدتها فهمتها.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
حسين لشهاب بلوم بس أنت عمرك ما قولت لي أنها بتسأل أنت قعدت تواسيني وتقولي أن مامتك مسيطرة عليها وبتتحكم فيها وأنها شوية وهتتخطى صډمتها وتغير موقفها.
شهاب بارتباك أيوه الكلام ده الصبح قبل ما هي تكلمني وتوضح موقفها وأنها اضطرت تستنى مع مامي بس موقفها بالنسبة لحياتكم ثابت وأنها لايمكن تستغنى عنك وأنا سبق وقولت لك أن المرة الوحيدة اللي ماهي وقفت فيها قدام ماما وقت ما أنت اتقدمت لها.
حسين بانفعال وأنت ما بلغتنيش بده ليه.
شهاب بارتباك يعني أنت ما سألتنيش عنها تاني عايزني أنا اللي أجي اكلمك دي برضو أختي وكرامتها تهمني ده غير أن كلنا بعد كده انشغلنا في الف حاجة واللي حصل لنعم وسفري.
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
حسين بضيق غبي كرامة أيه يا متخلف دي مراتي هو أنا طالب ايدها ومسألتش تاني.
نورا بحزم هو غلط ماشي ابقى حاسبه بعدين لكن دلوقتي أنت كمان غلطت في حق مراتك وواجب تراضيها.
ماهي بدلال لا يا ماما مفيش مراضية بينا غير بعد رجوع بابا وحاسبه معه.
محمود بابتسامة يا حبيبتي كلنا عارفين أنه غلطان وأن لكي حق تزعليبس زي ما كبرتيني وعتبرتيني زي والدك و ڠضبانة عندي وزي ما قلتك أنا مكان المهندس صالح يبقى ليه ننكد عليه وحقك في رقبتي أنا وهنراضيكي أكتر من لو كان الباشمهندس هنا.
ماهي مستسلمة بدلال اللي تشوفه يا بابا.
نورا بخبث هو خلاص عرف غلطه وعمره ما هيكرره أنت زعلانة أنه دور على ابنه وبس ومفكرش أنه حتى يسأل عليك يبقى المراضية أنه يسيب الولد هنا أسبوعين وياخدك أي مكان أنت عايزه يفسحك ويبسطك وينسيكي زعلك منه.
محمود بابتسامة أنا كمان شايف كده.
حسين باستنكار طبعا مش ينفع بابا أنت أكتر واحد عارف حجم المشاكل اللي عندي في الشغل والتعاقدات ومواعيد تسليم اللي خالفتها
ماهي بحزن شوفت يا بابا وحتى من غير زعل

انت في الصفحة 1 من 25 صفحات