الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

رواية اصبحت ملكها الفصول من السابع للخامس عشر

انت في الصفحة 1 من 15 صفحات

موقع أيام نيوز

الفصل ٧ ٨ ٩
صباح يوم جديد هناك من يخطط ليجمع بين سائر وكارلا فهل سينجح ام لا هل اثارة الغيره تنفع دائما باظهار الحب ام تزيد من عند الاخر وينكر مشاعره  خلينا نشوف ف الفصل دا الخطه دي هنتجح ولا لأ .
فيلا الشافعي.
مالك رولا استني هوصلك معايا انا راحه الشركه عند سائر عشان ف مشروع هنشتغل فيه مع بعض.
كارلا ماشي بس متنساش ان انا مش اختك ف الشركه دي سامع.
ابتسم مالك ماشي ي رولا يلا عشان منتأخرش واعملي حسابك هنتغدي مع بعض.
كارلا ماشي يلا بقي.
استيقظ سائر وهو يفكر بكارلا و ردها عليه وهو متأكد ان هي هتوافق عشان مافيش حل تاني وظل يبتسم ويتذكرها وهي تنظر له بعيونها الخضرا التي يتوه عندما يراها قام مسرعا حتي يستعد حتي يذهب الي الشركه ليراها قبل ان تطلع المكتب وتعمل .

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
استعد ع اكمل وجه وكان وسيم جدا وغمازاته التي لا تفارق وجهه من الابتسام ولكن سرعان ما غادرت عندما تذكر ان مالك قادم الي الشركه وتذكر قربه من كارلا غادر مسرعه وركب سيارته وساق ع اسرع ما يمكن حتي يذهب اليها ويمنعهم من التحدث خارج العمل.
موقف السيارات ف شركه الشهاوي.
وصل مالك وكارلا معا ولكن كان سائر يركن ايضا سيارته حتي الټفت و راء سياره مالك تركن نزل من سيارته ووقف ينظر له حتي تفاجأ بالتي تجلس بجواره وتبتسم وتتحدث معه .ظل واقف ينظر لهم بغيره وڠضب ولكن انتظر حتي ينزلو .
كارلا كفايه عليك كدا ي لوكا عشان انا لما اطلع مش عايزه كلام ماشي.
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
مالك حاضر يلا انزلي واستني عشان نطلع مع بعض.
كارلا حاضر لما اشوف اخرتها معاك ايه مش مطمنالك كدا من الصبح والكرم الزياده دا.
ضحك مالك ونزلت كارلا وانتظرته وهو ركن ونزل
مالك يلا ي رولا .
كارلا حاضر ي قلب رولا يلا.
ولكن كان هناك من تتطاير شرارات الڠضب والغيره من عينيه من اسلوب كلامهم وانها لا تتكلم معه ولكن هي تقترب من مالك جدا .
سائر ماالك ازيك.
الټفت مالك وكارلا وعندما راءوه حتي احمر وجه كارلا من الڠضب فهي مازلت لا تعرف ماذا ستفعل معه هل ترفض ام توافق ام تتحداه .
مالك اهلا ي سائر كنت لسه طالع المكتب عشان اقبلك.
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
سائر ينظر الي كارلا پغضب وغيره ويريد ان يلكم مالك بقوه حتي لا يقترب منها مره اخري .
اهلا ي مالك... اهلا انسه كارلا جاين مع بعض يعني انتو ساكنين جنب بعض.
كادا مالك ان يتحدث حتي منعته كارلا وقالت هتفرق جنب بعض مع بعض يعني دي حاجه تخصني اجي مع الا انا عايزاه وبعد اذنك عشان انا اتأخرت ع الشغل ولازم اطلع عشان عندنا اجتماع كمان 10 دقايق عن اذنك وذهبت كارلا وتركتهم واقفين ولم تلتفت الي سائر وظل سائر ينظر لها حتي ركبت المصعد ومالك ظل يفكر بكلام عمه عن سائر وتأكد عندما راء نظرات الغيره ف عينه انه معه حق  وقرر ان يكمل ف خطة عمه وابوه .
مالك هاا ي سائر هتفضل واقف كدا كتير يلا عشان منتأخرش .
استيقظ سائر من شروده مع كارلا وعندها وتجاهلها له .
هاا..... لا يلا بس كنت عايزك ف حاجه كدا بعد الشغل نتغدي مع بعض تمام.
مالك اسف ي سائر مش فاضي وقت الغدا ممكن اعدي عليك وانت مروح عشان كدا كدا هروح كارلا معايا عشان هي مجتش ب عربيتها .
اشتاظ سائر من الغيره ويرى امامه احمر من الڠضب ولم يسيطر ع غضبه وقال ف ايه ي مالك بينك وبين كارلا انت عمرك م حكتلي ان ليك علاقه مع اي واحده.
مالك العلاقه بيني وبينها غير ي سائر وبعدين كارلا مش اي واحده دي ممكن عشانها اعمل اي حاجه عشان افضل شايفها بتضحك .وبعدين انت مالك بيها حطيتها ف دماغك ليه انت عمرك ما كنت بتهتم باي واحده ايه الا حصل اسمع ي سائر بعيد عن انك صاحبي وابن عمو محمود لو ضيقت كارلا ولو مره واحده محدش هيقفلك غيري فاهم.
يؤدي ارتباط أسعار الذهب وسعر صرف الدولار بتكاليف المواد الخام والاستيراد إلى تأثير مباشر على أسعار السيارات في الأسواق.
وتركه وغادر وهو يبتسم ع شكل سائر من غضبه وغيرة وحبه ل اخته فهو اتفق ان يخليه يعرف مشاعره الحقيقيه اتجاه كارلا ونجح ف اثارة غيرته عليها .
غرفة الاجتماعات.
مالك يجلس امام كارلا وينظر لها ثم ينظر ل سائر الذي ينظر لهم پغضب .
دخلت عليهم فتاه جميله بملامح شرقيه رقيقه وجلست ب جوار كارلا ظل ينظر لها مالك ونسي كل شئ حتي اتفاقه ع اثارة غيرة سائر حتي تحدثت الفتاه مع كارلا .
كارلا تمام كدا يلا عشان نبدأ الاجتماع ونعرف سببه.
بدأ سائر يعرفهم ع بعض وظل مالك ينظر للفتاه حتي تحدث سائر ودي المهندسه سما هتشتغل معانا ف المشروع الجديد ودا مالك ي شباب المسؤال عن المشروع من شركة الشافعي كدا تمام احنا اتعرفنا يلا نتكلم ف المشروع

انت في الصفحة 1 من 15 صفحات