الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

رواية رهيبة جدا الفصول من الثاني وعشرون للسادس وعشرون بقلم الكاتبة الرائعة

انت في الصفحة 1 من 16 صفحات

موقع أيام نيوز

الفصل الثانى والعشرون..
قضت اسيا ليلتها تلك وهى تبكى داخل غرفتها بصمت امامها اقل من اثنى عشر ساعه قبل ان تنقلب حياتها رأسا على عقب هى تعلم جيدا ان ليس لها امامها فرصه للاختيار هى من وضعت خالد فى تلك اللعبه وهى من ستخرجه منها كان تأنيب والدتها لها صحيحا كيف استطاعت وهى ادرى الناس بمراد ان تلعب معه تلك اللعبه دون الانتباه لعواقبها تأففت بيأس لقد فات اوان الندم يجب تصحيح خطئها وحمايه مستقبل خالد من الدمار ستوافق على طلب مراد وينتهى الامر لعنت نفسها بصمت وهى تقفز من فوق الفراش لتقف امام المرأه كانت تنظر إلى انعكاس صورتها الان تواجه نفسها وقلبها هل وافقت على طلبه فقط من اجل مستقبل خالد !! يمكنها المحاربة يمكنها نفى كل اتهاماته واثبات ان اسيا ليس ابنته يوجد اكثر من حل لتلك الورطه ولكن الشئ الوحيد الذى عجزت عن إيجاد حل له هو ضعفها تجاهه قلبها مرحب بفكره العوده له بقوه برغم كل تحذيرات عقلها كانت تعلم انها تسير الان إلى فخه مره اخرى مثل الفراشه التى تحلق حول الڼار ..

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
.....................
فى الثامنه الا دقيقه واحده كان يجلس مراد بأسترخاء خلف مكتبه يرتدى بذله زرقاء وشعره مصفف إلى الوراء فكان يبدو وسيما بشكل مدمر نظر إلى ساعه يده فوجدها تشير للثامنه عقد حاجبيه معا فهو يجلس هنا منذ السابعه صباحا ينتظر هجومها فى اى دقيقه لا احد يعلم اسيا جيدا اكثر منه ولذلك يعلم انها لا تستطيع ترك اى انسان يمر بأذى وخصوصا ان كانت تحبه كانت طريقته فظه اعترف لنفسه بذلك ولكنها الطريقه الوحيده التى امامه كان غارقا فى تلك الافكار عندما سمع باب غرفته يفتح پعنف دون طرق فلوى فمه بنصف أبتسامه مستمتعا بنوبتها الغاضبه 
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
وقفت امامه تستند بكلتا ذراعيها على مكتبه تنظر والڠضب يملؤ وجهها اما هو فمازال يجلس بأسترخاء فى مقعده يضع احد الاقلام بين أصابعه بعبث به بلا مبالاه وهو ينظر إليها رافعا احدى حاجبيه بتحدى 
اسيا متفتكرش انى موجوده هنا عشان عرضك المچنون ده !! الحاجه الوحيده اللى مخليانى اكون هنا دلوقتى هو عشان الأنسان اللى بحبه لكن ده ميمنعش انى موافقه بشرط واحد .. 
تحول استمتاع مراد لڠضب عن سماع اعترافها بالحب لذلك المدعو خالد فقفز من مقعده يقف امامها ونبرته مليئة بالټهديد يضغط على كل حرف يخرج منه 
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
بيتهيألى انك مش فى وضع يسمحلك ابدا تحطى اى شروط .. 
لوت فمها بسخريه قبل ان تجيبه 
عارفه ده كويس ورغم كده مش شايفه ان دى حاجه تدعوك للفخر . وبعدين اسمعه يمكن يتوافق مع خططك كمان ..
تحرك مراد يستند بجسده على المكتب وهو يقعد ذراعيه معا امامه ثم نظر بأهتمام  
تمام اتفضلى قوليه سامعك ..
اسيا مش انت قلت ان الجواز ده عشان اسو يبقى ليها اب !!.. 
مراد ايوه بالظبط .. 
اسيا طيب تمام يعنى انت مش مستنى حاجه من جوازنا ده وانا كمان مش مستنيه منه حاجه عشان كده مش هيكون اكتر من جواز على الورق بس طبعا وهحافظ على شكله قدام المجتمع عشان خاطر بنتى بس بينا نكون عارفين انه على الورق وبس .. 
أنهت اسيا حديثها وانتظرت رد فعله لكنه لم يعقب وقف حوالى دقيقه ينظر إليها مفكرا أقسمت لنفسها انها لمحت الڠضب فى نظرته قبل ان يمد شفتيه بعدم اهتمام و يجيبها بنبره خاليه 
مش محتاجه تطلبى طلب زى ده صدقينى اخر حاجه ممكن اعملها انى اقرب من واحده رفضانى .. 
اسيا مندهشه يعنى انت موافق !!!!
مراد وهو يلوى فم متشدقا  
طبعا زى ما قلتلك عمرى ما هقربلك غير لما انتى تكونى عايزه ده .. 
شعرت بالحرج من طريقه نطقه لجملته الاخيره ولكنها تجاهلت كل ذلك 
مراد تمام اعملى حسابك كتب الكتاب كمان يومين .. 
يؤدي ارتباط أسعار الذهب وسعر صرف الدولار بتكاليف المواد الخام والاستيراد إلى تأثير مباشر على أسعار السيارات في الأسواق.
شهقت بقلق يومين ايه لا مستحيل طبعا .. 
رفع حاجبه مستنكرا 
ليه مستحيل !! انا هقوم بكل الترتيبات مش محتاج اكتر من توقيعك .. 
ثم أضاف ساخرا 
وطبعا انك متهربيش يوم الفرح .. 
تجاهلت تعليقه الاخير 
انت مدرك انى محتاجه أمهد لاسو الاول

انت في الصفحة 1 من 16 صفحات