الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

رواية مميزة 6 الفصول من السابع للعاشر بقلم الكاتبة الرائعة

انت في الصفحة 1 من 15 صفحات

موقع أيام نيوز

البارت السابع.... 
فشلت كارما محاولاتها كلها في جذب ذلك الجاحد لتحس پقهر ولا تعلم كيف تتصرف لتدخل علي قاسم لتهتف.... قسومي عايزه اسالك سؤال واحده صحبتي واقعه في مشكله. 
ليهتف.. اشجيني يا زقرده. 
لتخبطه.. زقرده في عينك.. لتتنهد يعني هيا بتحب واحد قريبها وهو جبله مابيحسش ومش عارفه تعمل ايه. 
ليضحك قاسم.. ليهتف.. يعني هو جبله فعلا طور والله اللي مايحبش العسليه دي. 
لتهتف... انت بتقول ايه. 
ليضحك.. يا بت دانا قاسم صحيح طيب بس عندي خبث الدنيا حفيد الحديدي يا هبله مانا عارف كل حاجه. ميفو ميفو 

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
لتهتف.. عارف عارف ايه. 
ليضحك.. عارف انك واقعه في الطور اخويا بس هو طور ومش عارف يبقي نعرفه. 
لتهتف بانفعال.. بجد والنبي ازاي. 
ليضحك.. طب اتحايلي عليا شويه مش هبله كده ماصدقتي لتخجل ليكمل الحب مش عيب يا قلبي انت اكتر من اختي القريبه الوحيده اللي ليا ايان شارد. جدي جاحد. بس قاسم بيفهمك من غير ماتنطقي. 
لتتنهد... انا مش عارفه مش طالع زيك ليه. 
ليتنهد.. ايان روحه ابوه وعمي شاكر بالذات غيرته. عمي شكري كان حنين ومعشش عليه لما مشي ايان خاف يتركب فاتحول وطلع جبروت الحديدى بغباء بس عموما له صرفه. 
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
لتهتف.. مالوش يا قاسم مالوش غلبت احايله واعامله بحنيه وهو جاحد. 
ليهتف.. لا اللي زي ايان تكرفيه اهمليه وحسسيه انك هتروحي منه هيتجنن ايان ضامنك وراكنك عالرف وقت اما يجيله شوقه هيبتدي يفكر فيكي خليه يفكر ڠصب عنه تروحي منه لازم ايان يحس بتحدي لتظل جالسه تفكر لتهتف.. عندك حق لتهب ليهتف راحه فين يا هبله. 
لتبتسم بخبث.. راحه اجيبه علي بوزه انا اه هبله بس الحديدي جوايا يا قسومي.
صلوا على الحبيب المصطفى 
كانت هناك حفله تقام في احد الاماكن احتفالا بتوقيع صفقه كبيره بين الشركه وشركه رجل الاعمال مراد الذي مضي معهم عقدا كبيرا ليقف الحديدي وايان ومراد معا يستقبلا رجل الاعمال ليمر فتره ليسمع ايان صفيرا بجواره ليلتفت ليجد مراد يقف مع مدير اعماله ليسمعه يقول... شوف مزه بنت اليه ڼار حاجه تتاكل اكل لا البت دي ما تتسابش ليلتفت ايان ليجده ينصرف ليتجمد عندما وجده يذهب الي كارما التي كانت تلبس فستانا ضيقا يبرز تفاصيل جسدها كانت فتنه تترك شعرها وتتزين بعنايه كان الفستان عاري الكتفين ذو فتحه صدر وقصات من علي الوسط لتبدو هالكه لنظرات الاخرين ليحس ايان بمراجل تطحن داخله ليجد مراد يذهب اليها ويمسك يدها يقبلها ليمنع نفسه من الذهاب وقټلها ليجده ياخذها ويذهب بها ليرقص معها ليقف يحتسي مشروبه بغل وينظر ليدي مراد علي وسطها.. شوفو ماسكها ازاي وهياكلها بعينه اه مالهانم عاجبها وعايزه تتشقط وتتجوز.. ليبتلع كاسه عن اخره.. ايه اروح ابعده ازاي نتفضح البت فلتت والا ايه كت قطه مغمضه..
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
ليقترب منه بدر.. ايه يا ايان مالك واقف متنح كده. 
ليندفع.. لا بس ببص علي الهانم المتسابه فقره العشق الممنوع. 
ليبتسم بدر بخبث ويهتف.. مين اللي متسابه. 
ليهتف.. ماتبص يا جدي مش شايف الهانم واقفه سايحه ونايحه مع مراد. استغفروااااا 
ليهتف بدر.... طب يا واد خير البت بقت جامده ومزه وعايزين نسترها بحد يقدرها. 
ليبهت ايان.. بتقول ايه يا جدي انت خلاص كده عادي. 
ليهتف... مالك بس.. ادعي انت بس القصه تكمل وساعتها ننبسط وهخليك انت ابن عمها توصلها لعريسها بايدك.. يابني البت ماتتسابش اسكت انت مابتفهمش في كده انت بتاع شغل.. ليتركه ويرحل بعد ان اشعله بكلامه.
ليقف ايان يغلي.. بتاع شغل اه طور متعلقلكو في الساقيه انما غير كده لا..واوصلها لعريسها اه.. وصل لرقبتها سلك كهربه. يخربيتك دا حاطط ايده علي شعرها منك لله يا بعيده.. ليجدهم يتركان مكان الرقص ويخرجان اللي الشرفه ليهب واخدها ورايح فين ده منك لله يا مراد طلعتلي منين. اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد 
كانت كارما قد دخلت الشرفه مع مراد ليهتف... انا بجد سعيد اني معاكي واتمني انت كمان تكوني سعيده. كارما انا جوايا حاجات عايزه اقولهالك..
ليسمع صوت ايان ليهتف.. حاجات ايه دي يا مراد اللي واخد بنت عمي وزانقها في جنب وعايز تقلهالها مش تاخد بالك. 
يؤدي ارتباط أسعار الذهب وسعر صرف الدولار بتكاليف المواد الخام والاستيراد إلى تأثير مباشر على أسعار السيارات في الأسواق.
ليهتف مراد.. ايه زانقها دي مش تاخد بالك انت. عموما انا كلامي مع بدر بيه مش معاك. 
ليهتف ايان پعنف.. كلام ايه ده 
ليبتسم له مراد ببرود بكره تعرف وتفرحلنا ليقترب ويقبل يدها وينصرف ليقف هو يحس انه سيقتلها ليستدير وعيونه تشع ڼار ليهتف من سكات كده قدامي عالعربيه عشان ھتتقتلي دلوقتي.. 
لتتشجع لتهتف.. ايان اقعد في جنب مش ناقصه غم انا ماصدقت افرح انت واحد ماتفهمش في المشاعر والحاجات دي خليك في حالك وخليك في الشغل روح شفلك صفقتين اعملهم هيريحوك والا اقلك لف لفتين وهتلم شغل وفلوس دا اللي بتفهم فيه يا غلبان.

انت في الصفحة 1 من 15 صفحات